Plot med moi!
Dec 12, 2013 16:49:16 GMT 1
Post by Admin on Dec 12, 2013 16:49:16 GMT 1
Så var det vidst også på tide, at jeg fik oprettet en plot-tråd, synes jeg!
Jeg er stor fan af relationer og plots, så hvis en idé slår ned i jer - tøv ikke med at skrive!
Mine Guldklumper
Jeg er stor fan af relationer og plots, så hvis en idé slår ned i jer - tøv ikke med at skrive!
Mine Guldklumper
LILIAS EQUES - profil her
Lilias er datter af en yderst succesrig hestehandler fra Norden, mens hun mistede sin moder for snart 5 vintre siden. Hun er blevet oplært i at føre en husholdning, og hendes fader har sendt hende til byhuset i Roy By for at bestyre det - han håber i virkeligheden på, at hun støder på en adelig herre, der ønsker at gifte sig med hende. Lilias har dog ingen planer i dén retning. Hun ønsker sig tilbage til Norden og sine søskende, da planen er, at hun skal føre faderens forretning videre.
Lilias er 18 vintre og egentlig en meget sød pige. Hun lægger stor vægt på retfærdighed og det betyder egentlig ikke så meget for hende, hvilken rang hendes venner og bekendte har. Hun er typisk ret stille af sig, men det går lidt af hende, når man lærer hende at kende. Hun sætter pris på en god dialog.
MILICA KATELYN DAY - profil her
Milica er den ældste datter af Margaret og Hann Day. Hun interesserer sig ikke et hak for politik, men ved, at var uretfærdighed, der tog tronen fra Day. Hun ønsker mest af alt, at de får tronen tilbage. Egentlig er hun en meget glad pige, men hun har bare nogen mindre heldige karaktertræk, som kommer fra hendes opvækst.
Milica er trolovet, og det af noget er derfor det, jeg søger mest i øjeblikket.
Flere kommer på!