The Loner - søger plots!
Jun 8, 2015 15:12:01 GMT 1
Post by Deleted on Jun 8, 2015 15:12:01 GMT 1
Cyril Gortthôr
Jeg vil prøve mig af med en plottråd, da det ser ret effektivt ud, så nu må vi, se om min beretning er rigtig eller ej..
Cyril er en mand af få ord, da han kun siger noget, hvis det er nødvendigt, for han ser ingen grund til ellers at snakke.. Ellers er han også være en ansvarfuld person, der ved, hvad han laver. Nogen gange kommer han nok til at tænke lidt for meget, hvilket vel nok er hans største svaghed udover hans røde temperament, der dog kun kommer frem meget få gange, heldigvis. Han er dog en mand med hjertet på det rette sted, og selvom hans far er død, er han altid venlig overfor dem han møder - borgerlige som adelige!
Det skal også siges, han er lidt af en enspænder! Ligesom, han ikke siger så meget, er han heller ikke en, der har det største talent for at være social.. Det har også gjort, han ikke har særlig meget tiltro til folk, selvom, han rigtig gerne ville kunne tro på det gode i folk, men gang på gang må han erkende, at det kan han altså ikke, så ja - han er også en mand, der prøver at bekæmpe hans egne fejl, men det er en kamp, han nok ikke vinder..
Idéer:
- En bedste ven, det har en hver mand jo brug for.
- En fjende, en han prøver at håndtere, men ikke kan undgå at hade.
- Måske et hjemløst, lille barn, der kommer ind under huden på ham, så han tager barnet til sig.
-- Kom endelig med andre gode forslag --
Cyril er en ny karakter og har endnu ingen relationer eller plots, så, skriv gerne. Jeg er åben overfor stort set alt, specielt et godt plot, der rigtig kan få sparket Cyril igang.