Gloria Snedker
Jun 2, 2015 6:28:59 GMT 1
Post by Gloria Snedker on Jun 2, 2015 6:28:59 GMT 1
GLORIA SNEDKER
"“I wanted to punch him and understand him at the same time.”"
KALDENAVNE: Tjenestepige, kammerpige, Gloria, eller bare pige.
ALDER: 23 vintre.
RANG: Datter af en snedker, tjeneste – og kammerpige hos de adelige.
BOPÆL: I den såkaldte ”Kongeby”, dog er hun oprindeligt født et andet sted, et sted længere opad mod vest. Det er også derfor hun har en mere syngende accent end de fleste.
"“Everything has beauty, but not everyone sees it.”"
UDSEENDE: Som de fleste kvinder nok er, en Gloria en smuk kvinde, med sine egne træk og præg. Hun har lange klaverfingre, som dog er arrede efter hårdt arbejde. Hendes kropform er normal, men hun er temmelig spinkel og duer slet ikke til hårdt arbejde. Hun har langt hår, som fra tid til anden når ned til hendes lænd, når hun ikke klipper det. Hun har kraftig blå øjne, som nærmest er violette. Fine lysrøde læber og kinder som kan være røde, fordi hun har en tendens til at rødme.
STYLE: Gloria kan rigtig godt lide at have flettet sit hår. Hun går ikke med så mange smykker, det har hun ikke råd til, men hun har en kurv, hvor om håndtaget er bundet et lille træskib fast.
Hendes stil er meget normal i forhold til hvad hun får betalt og hvad hun arbejder som: en simpel kjole som dog viser hendes former som ser bedre ud uden tøjet.
FACECLAIM: Doutzen Kroes.
"“Me as a person? You gotta be kidding me.”"
Ilter|Bidsk|Hadsk|Trodsig|Usikker|Opfarende|"Blid"|Selvstændig|Mistroisk
PERSONLIGHED: Det første man nok opdager omkring denne kvinde, er, at hun er utrolig bidsk. Hun har et had til mænd som gør hendes rationelle tankegange slørede og har en uhøflig mund, trods hun ved hun burde var' den. Hun har et temperament som stammer fra hendes usikre undergrund og fortid. Hun kan være meget opfarende, utrolig trodsig og samarbejdsvillig, som dog også gør hun har smagt smerten på tungen. Hun ønsker for det meste at følge sig selv og har ikke interesse i at just føje en. Når man åbner denne kvindes hjerte, kan man se de usikre, men alligevel kærlige side som hun har gemt væk for så mange år nu.
FORTID: Hun er født af en snedker, dog ikke i dette land. Hun er fra et andet område, længere mod vest og derfor har hun en lidt mere syngende accent end de fleste. Hendes mistillid til mænd er skabt af illoyalitet og derfor er hun ikke specielt åben for nye, mandlige bekendtskaber. Hendes eneste, første og rigtige kærlighed forsvandt for nogle år siden og hun flyttede derfor til et nyt område. Hun har altid været tjeneste - og kammerpige og kender ikke rigtigt til andet. Hun har dog i sinde at se mere end blot hvad hun har opnået for nu.
KAN LIDE: Dyr og generelt gensidig respekt. Some kammerpige har hun ikke altid oplevet de største succeder, men hvis du ligger ud med at have respekt for hende, kan det være du ser nogle sødere sider af hende, som hun ikke er den bedste til at vise. Hun kan godt lide ro, men hun elsker også eventyr og har altid haft sans for "ballade" selvom hun ikke er den mest smilende person.
KAN IKKE LIDE: Mænd. Hun har ikke for høje tanker om dem, men kan føle sig tiltrukket af dem. Hun bryder sig ikke om at blive kostet rundt med og det får du også at se med bidende ord. Hun kan ikke så godt lide at gøre rent, men som tjenestepige har hun fortrængt det. Børn er hun hellere ikke så vild med og derfor har hun ingen planer om at blive gift.
TENDENSER OG VANER: Gloria er måske lidt klodset af sig, på den eller anden måde. Hun har den sædvanlige ynde som kommer af at være kvinde, men hun er ikke altid den mest fingernemme, specielt når hun gør rent. Hun er også klodset af den forstand at ord til tider bare ryger ud af hendes mund. Hun har også en vane med at bide sig i enten kinden eller læben. Hun er en person som rødmer ved overraskelser, forlegenhed eller andet passende.
"“You'll never get as good as him.”"
CIVILSTATUS: Ulykkelig forelsket i en ”fremmed” fra hendes fortid.
BØRN: Ingen.
RELATIONER:
Starkey ?: Du er nok manden i mit liv, men jeg ved knapt nok hvad du kan lide af ting. Kan du lide koldt vejr, varmt vejr? Har du en familie eller er du en enspænder som mig selv? Jeg ved ingenting om dig, kun de få nætter vi havde sammen. Jeg dvæler i en fortid som kun varer nogle få dage og jeg er sikker på jeg kan leve sådan længere, for sandsynligheden er ikke stor for jeg finder dig igen.
Jeg har grædt. Jeg har drømt. Og jeg har ledt, men tjenesten er vidst kun fra min side af. Hvis jeg nogensinde finder dig igen, kommer du til at føle hvor ulidelig og rædsom kærlighed kan være.
- Gloria (02/06-2015)
"No Light, No Light"
You are the hole in my head
You are the space in my bed
You are the silence in between
What I thought and what I said
You are the night time fear
You are the morning when it's clear
When it's over you're the start
You're my head, you're my heart
No light, no light in your bright blue eyes
I never knew daylight could be so violent