Eventyret venter den, som forstår at gribe det
Apr 9, 2015 16:26:14 GMT 1
Post by Deleted on Apr 9, 2015 16:26:14 GMT 1
Jeg synes bestemt, at I skulle overveje at gribe fat i et eventyr her - eller vi kan også bare nøjes med en tråd. I hvert fald vil jeg gerne præsentere mine karakterer, som befinder sig i Det Frie Land og som I har mulighed for at lokke ud på et eventyr.
Generelt er jeg ret åben i forhold til mine karakterer og deres relationer, så længe at det ikke bryde med deres karaktertyper. I må endelig svare her i tråden eller sende mig en privatmeddelelse. Jeg skal nok holde øje med begge dele.
| ELISIF Ó RIAIN dronning af det frie land. kongelig. 39 vintre. På vej. |
MYRCELLA SØLVSTØV købmandsdatter & tjenestepige. borgerlig. 20 somre. Myrcella er er kvik, latterglad, imødekommende, skabsromantiker og har ben i næsen. Hun er den type, som sætter stor pris på sine venner og nyde livet i deres selskab. Gennemgående er hun vellidt hos de fleste, både grundet hendes person og familiens gode rygte. Takket være familien er hun både veluddannet og velopdragen. Hvad fremtiden angår, så håber Fru Sølvstøv, at hendes datter kan fange interesse hos en lord og tilegne sig en titel som lady, men Myrcella har ikke travlt. Hendes oplevelser med adelige ægtemænd og deres arrangerede ægteskaber har ikke været inspirerende. Venskaber har Myrcella en del af og selvom de fleste er fra borgerlige kredse, så er der også plads til et par fra adelen. Specifikt ville jeg rigtig gerne have en arbejdsgiver til Myrcella. En adelskvinde, som hun kan ledsage og opvarte lidt i stil som en anstandsdame. |
| IRRI ISSEKNUSER snaphane. kriminel. 23 vintre. På mange punkter virker Irri muligvis ganske simpel. Hun står op, overlever og lægger sig mere eller mindre til ro igen. Men hvis man formår at komme hende lidt nærmere end hendes rækkevidde med et sværd, så vil man dog kunne se, at hun nok ikke er så lige til som først antaget. Hun undres, grubler, drømmer. Irri er hærdet af bjergene og det hårde liv hun lever. Kampen for at overleve har efterladt hendes samvittighed og morale noget sløret. Mange har mødt deres endeligt ved spidsen af hendes våben og hun er ikke hjemsøgt af de dødes ansigter. Blandt snaphanerne er Irri lidt af en ensom ulv, men hun er dedikeret til deres levestil. Allierede og konkurrenter blandt snaphanerne er velkomne. Skulle nogle fra lavlandet turde krydse hendes sti, så skal det være velkomne - på egen risiko. |