Sådan lære man at ride
Jan 16, 2014 18:08:42 GMT 1
Post by Deleted on Jan 16, 2014 18:08:42 GMT 1
Det var en stille dag hos Sharlene, hun havde været ude det meste af formiddagen for at lege med de andre børn, som hun stort set altid gjorde, det var nemlig sjovere at være sammen med dem end bare at side der hjemme og skulle studere, det var sååååå kedeligt, synes hun. Hun var lige ankommet hjemme, da hun blev sendt til "rensning " af sin moder, hun var møg beskidt, og hendes elskede tante Aerin kom snart på besøg. Sharlene lod sin vaske og fik rent og pænt tøj på, med strenge ordre om ikke at blive beskidt med det samme. Sharlene sukkede stille, havde haft ville spørge sine forældre om noget, som hun havde hørt af en af drengene hun legede med forældre siger til hende, men det var som om hendes forældre havde andet at tænke på nu, hvor de fik besøg, og derfor valgte hun ikke at spørge om det hun havde hørt, hun var nemlig også en smule bange for om det ville få konsekvenser for hende eller hendes venner.
Sharlene var en smule trist da hun sad og spiste sin frokost inden hendes tante ville komme. Hun sagde ikke ret meget og da hun blev spurgt om der var nogen i vejen svarede hun bare kærligt, " nej ingen ting, jeg tænker skam bare " sagde hun smilende, selvom det var ret tydeligt der var noget der gik hende på, da Sharlene var virkelig dårlig til at skjule ting for sine forældre og generelt for folk. " må jeg gerne rejse mig ?" spurgte hun lidt efter, da der blev nikket til hende rejste hun sig og nejede pænt og sagde " tak for mad " inden hun smuttede ud af spise stuen, hun gik ud i stalden, hvor hun så ofte opholdt sig. Hun elskede heste, det var virkelig nogen dejlige dyr, men hun havde aldrig rigtig reddet på en hest før, hun ville så gerne lære dette. hun gik ind i boksen til af en de helt store heste, dog var hun en smule nervøs. Hun viste deres heste ikke gjorde noget, men man kunne alligevel ikke helt regne med dyr, dette mente Sharlene i hverfald.
Sharlene var en smule trist da hun sad og spiste sin frokost inden hendes tante ville komme. Hun sagde ikke ret meget og da hun blev spurgt om der var nogen i vejen svarede hun bare kærligt, " nej ingen ting, jeg tænker skam bare " sagde hun smilende, selvom det var ret tydeligt der var noget der gik hende på, da Sharlene var virkelig dårlig til at skjule ting for sine forældre og generelt for folk. " må jeg gerne rejse mig ?" spurgte hun lidt efter, da der blev nikket til hende rejste hun sig og nejede pænt og sagde " tak for mad " inden hun smuttede ud af spise stuen, hun gik ud i stalden, hvor hun så ofte opholdt sig. Hun elskede heste, det var virkelig nogen dejlige dyr, men hun havde aldrig rigtig reddet på en hest før, hun ville så gerne lære dette. hun gik ind i boksen til af en de helt store heste, dog var hun en smule nervøs. Hun viste deres heste ikke gjorde noget, men man kunne alligevel ikke helt regne med dyr, dette mente Sharlene i hverfald.