Plot-up med Nico
Apr 5, 2015 18:57:00 GMT 1
Post by Nico Bager on Apr 5, 2015 18:57:00 GMT 1
Nico
- "The less you care, the happier you will be"
Nico er en dreng, der altid har følt sig lidt ensom, og det er han faktisk. Han har to søskende, der begge er ældre end ham, og altid har været hans forældres yndlings. Han er bare knægten, der kan stå for sig selv i et hjørne og forme nogle kernebrød til bageriet. Når han ikke hjælper til i forretningen, render han rundt i Aeon, det eneste sted, han nogensinde har været i Det Frie Land. Han har aldrig været uden for dets bygrænse. Han holder til i skyggerne, hvor ingen som regel lægger mærke til ham - der observerer han og tænker. Tit kan han sidde i flere timer og stirre lige ud i luften, mens han bare tænker. Noget af det, han tænker meget over, er, hvordan livet mon er udenfor Aeon? Det er noget, han gerne vil finde ud af - allerhelst vil han til Norden, men han ved, at det ikke er nogen realitet, og at det aldrig vil blive det. Når hans forældre engang dør overtager hans søskende Bageriet, og så skal han være deres hjælper.. Nico har ikke lyst til at stå i et bageri, nej, han vil opleve - ud og se verden. Så kan han rejse for sig selv ved hjælp af skyggerne, så ingen ser ham. Det er, hvad han ønsker!
Selvom nogen måske skulle tro, at Nico er en humoristisk og glad, lille dreng, er det langt fra sandheden. Han er en dystert tænkende knægt, der føler sig overset. Han er en enspænder.
Jeg søger alle former for relationer til Nico! Også plots, da jeg intet har til den lille knægt - herunder har jeg noteret nogen idéer:
- Familie - søskende og forældre, måske noget ukendt familie, han ikke vidste, at han havde?
- Kammerat - som den enspænder han er, kunne han godt have brug for en kammerat, selvom han er svært indelukket.
- Rejsemakker - én, der tager med ham væk fra Aeon og hans forældre, så de kan gå på opdagelse.
Den sidste idé er lidt et plot, så hvis du har en karakter, der er frisk på at overtræde et par love, så skriv! Nico er nemlig yderst ivrigt efter at komme væk!
Relationer:
- Mary Bager - Storesøster
- @elias - Den eneste ven