You're my master :: Faundîr
Dec 20, 2013 13:02:42 GMT 1
Post by Deleted on Dec 20, 2013 13:02:42 GMT 1
Faundîr kiggede på hende, han smilede til hende og lyttede til hvad hendes stemme lod komme over hendes læber, han tænkte over hvad hun sagde og kiggede på hende, han lod en hånd ligge på hendes mave mens han fulgte med hende. ”Du har været min elsker siden for to somre siden ja, men selvom du er min elsker, så er det også vigtigt at du vil kunne tage jobbet og det er derfor jeg af og til tester dig. Det er for at se hvordan du reagere på mine forskellige følelser.” Faundîr kiggede på hende og smilede til hende, han havde ikke gjort det for at være ondt, men for at teste hende. Han måtte være sikker på hvordan hun reagerede, for ellers ville han ikke vide hvordan han ville kunne læse hende. En ting som han fandt vigtigt at kunne gøre med dem der arbejdede for ham.
Faundîr kiggede på hende, han kiggede på hende og gik op foran hende for at løfte hende op så hun var på højde med ham, han sendte hende et blidt smil og holde hende opløftet mens han smilede. Et blidt kys lod han ramme hendes læber mens han kiggede på hende og trak hende højere op, så hendes hoved var lidt højere end hans.
”Ja, mine pligter er vigtigere end at vogte dit privatliv, men jeg har mine grunde til jeg gerne vil interessere mig i dit privatliv. I forhold til hvordan du arbejder for mig, ved jeg ikke meget om din fritid.” Faundîr kiggede på hende og nussede hende langsomt hvor han holde hende oppe mens han bar hende mod værelset, han kiggede på hende og sendte hende et smil.
”Ja, Liddle?” Han kiggede på hende, han sendte hende et smil og nussede hende mens han skubbede døren op med foden og kiggede på hende.
Faundîr kiggede på hende, han kiggede på hende og gik op foran hende for at løfte hende op så hun var på højde med ham, han sendte hende et blidt smil og holde hende opløftet mens han smilede. Et blidt kys lod han ramme hendes læber mens han kiggede på hende og trak hende højere op, så hendes hoved var lidt højere end hans.
”Ja, mine pligter er vigtigere end at vogte dit privatliv, men jeg har mine grunde til jeg gerne vil interessere mig i dit privatliv. I forhold til hvordan du arbejder for mig, ved jeg ikke meget om din fritid.” Faundîr kiggede på hende og nussede hende langsomt hvor han holde hende oppe mens han bar hende mod værelset, han kiggede på hende og sendte hende et smil.
”Ja, Liddle?” Han kiggede på hende, han sendte hende et smil og nussede hende mens han skubbede døren op med foden og kiggede på hende.